7/9-15


Om det är smart att jobba 15-22, när man ska resa mot flygplatsen 04.00 dagen efter, samt inte ens sova hemma under de 6 timmar man har ledigt mellan jobb tills man åker mot flygplatsen? Nope. Vilket stress-monster jag har varit idag. Jag är livrädd för att glömma något viktigt, men nu tror jag att det mesta under kontroll. Och de har faktiskt affärer i Barcelona, ifall jag skulle råka glömma något. Det ska bli så spännande och kul att dra till Spanien! Det ä tredje gången jag besöker Barcelona, men för mamma, mormor och Bernt, är det första gången. Självfallet ska vi turista och må riktigt gött denna vecka nu, innan jag börjar skolan där nere. Jag är så glad att jag valde att göra detta, för jag tror att man ibland bara måste bortse från sina rädslor och köra ändå, för att växa som människa. Detta kommer bli en grym upplevelse, jag är så säker.

Nu ska jag åka till jobbet och göra de sista timmarna för denna månad, sedan ska jag och snosa på min pojke innan det bär av mot Gardemoen i natt. Vi hörs i Spanien!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0