4/9-15


Weeyy-eyyy-eyy, det är helg!! 

Mamma och jag drog rätt tidigt till Torsby för att uträtta ärenden. Lite fix inför kommande dagar! Det fick bli familjemys i afton á la köttbullsmiddag. Hela familjen var rätt slö ikväll, så när mamma åkte på jobb, drog jag till pappa å städade, så fick Linnea sova en sväng. Egentligen lockade en tupplur även för mig, men jag känner mig själv såpass väl, att om jag sover på dagen, har jag svårt att sova på natten. När jag åter kom hem, såg vi klart andra säsongen av "American horror story". Gud, vilken äcklig serie egentligen, men ändå kan man inte sluta kolla... 

Nu ska vi dra oss mot våra sängar. I morgon ska jag plugga lite drinkar och packa det sista, innan Oscar dyker upp. Vi behöver också få spendera lite tid med varandra, innan jag åker. Jag kommer sakna honom som bara den, men det kommer allt att gå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0