29/9-15


Insikten om att tiden här på EBS och i Barca snart är slut, är bitterljuv. Det ska bli så skönt att bli färdig med allt plugg. Men att lämna allt och alla..? Nja, inte lika kul. Anyway, till något roligare! Idag klarade de sista av tjejerna i rum 401 "free pouringen", så det har varit glada miner här! Det var till och med ett litet shot-race på kvällskvisten för några, hehe ;-) Jag har mest pluggat (lite lagom, behöver sova ordentligt i natt) och fixat med försäkringar, etc, inför flytten. Snacka om att jag är taggad! Det ska bli så skönt att få flytta hemifrån, påbörja ett nytt kapitel. Men visst kommer jag hänga hemma rätt som det är ändå! Mamma och jag ska ju ha våra kvällar där vi ser på tredje, nya säsongen av "Bron". Åh, det kommer bli en galet bra höst. Ett bra liv. Jag är så glad just nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0