23/9-15

 
Några bilder från Camp Nou som knäpptes för ca två veckor sedan!
 
Och vart tar egentligen denna vecka vägen??? Vi är redan inne på onsdag. Fler dagar på EBS har passerat. Det börjar kännas bekvämt bakom baren nu, men alla drinkar är svåra att komma ihåg - och då ska  ni veta att vi inte ens lärt oss hälften ännu... Vi har ju ett viktigt prov nästa vecka, så nu är det bara att öva, öva och åter öva. Jag bara måste klara det! Hur fränt vore det inte att för sina barnbarn i framtiden kunna säga "Jo, jag gick en bartenderkurs i Barcelona på engelska, och jag åkte dit ehlt själv". Efter detta kommer jag definitift kunna tänka att resa på egen hand igen. Det är kul att träffa nytt folk och känna att man faktiskt klarar av att stå på egna ben. Men nu längtar jag efter att få komma hem. Jag ser fram emot att flytta till ett eget place, få ta ett bad i badkaret, dricka gott kaffe, käka tacos och kladdkaka, slö-kolla en kass film på teven, träffa kollegorna på jobbet, slippa att plugga, osv. Ja, jag längtar hem till Sverige, även om jag älskar denna stad. Vill ha en riktigt god frukost, inte denna sötsliskiga som erbjuds här. 
 
Nu ska här pluggas, innan jag ringer familjen och Oscar. Det är skönt att få prata med dem en sväng varje kväll, få lite update från hemma, osv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0