11/9-15


Från igår när vi åkte linbana och hängde på stranden! Bättre bilder kommer när internet vill bli vän med mig :-))) 

Hej från ett regnigt Barcelona! Vi hoppa upp vid niotiden i morse, käkade frulle inomhus och drog sedan till Camp Nou med tunnelbanan. Bernt som är fotbollsfantast, var salig. Men visst är det en häftig plats att besöka! Dock tror jag nog att jag gjort mitt där nu, har varit där 2 ggr, trots att mitt intresse för fotboll är rätt dött. Om jag dock hittar nån här i Barcelona som vill dra å kika på nån Barcelona-match, så ska jag dit! Det vore en häftig upplevelse! 

Det störtregnade när vi kom ut från Camp Nou, så vi tog en taxi och for hem. Vädret är inte på topp, så det känns inte lockande att promenera runt eller åka iväg på sevärdheter. Jag tror det får bli en eftermiddag i lägenhet! Om vädret bättrar sig, blir det nog middag ute och kanske lite stros på gatorna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0