Hejdå Barca


... och så var jag hemma i Sverige igen! Resan hem gick otroligt smidigt, men än man ändå skapligt van vid att flyga, så är det inga större problem att göra det på egen hand. Dock fick jag världens panik när jag skulle betala för taxiresan, och det inte funkade att betala med kort. Så då fick jag lämna mina tre väskor hos taxichauffören och springa och ta ut pengar. Till att börja med, så fann jag knappt en bankomat. Sedan hittade jag nästan inte tillbaks till min taxi heller. Då ville jag bryta ihop. Men när jag hittade den, fick betala och gå in på flygplatsen, så gick det susen. 

Det var bitterljuvt att sitta på planet på Oslo. Jag lämnade en av de bästa sakerna jag upplevt, bakom mig, men samtidigt var jag påväg mot ett nytt äventyr. På flygplatsen möttes jag av O, som jag saknat honom! Efter någon timmes bilfärd, kom vi hem - ja, till vårt hem, vårt alldeles egna hem. Jag har flyttat hemifrån, till världens finaste lilla stuga, med min prins. Att få vakna upp i huset med en otroligt vacker höstdag utanför fönstret, är svårslaget. Men kylan... ahhh, som jag fryser efter fem veckors sommarvärme. 

Vi har en rejäl fixardag idag. Vi har varit och storhandlat (idag blir det tacos!!!!), plockat, tänkt på vad som behövs införskaffas, osv. Oscar har nu dragit och för att uträtta ärenden, så jag håller på att dona i hemmet! Shit, vi har verkligen hamnat på en fin plats. Jag är så lycklig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0