5/10-15


Aamaaagaaaad!! Sista veckan på EBS och i Barcelona! Hur sick är det inte att 4 veckor passerat i denna raketfart?! Och vet ni va? Jag tror de 76 drinkarna vi ska kunna, sitter! Det kändes bra bakom baren idag. Nu är det bara teorin som åter skall matas in, sen är jag förhoppningsvis en certifierad bartender på torsdags eftermiddag. Oj, som jag längtar! Vilken grym detta upplevelse detta varit. 

Igår hade vi en riktig myskväll. Vi hade nämligen kvar glögg som vi gjort till våran drink, så då hängde vi på vårt rum, drack glögg och flamsade runt. Jag vet att jag tjatar, men jag kommer innerligt sakna detta. Det kommer kännas konstigt att somna utan dessa 7 tjejer som blivit min vardag. Vi delar allt, mer eller mindre, och vi har så förbaskat roligt. Jag ska njuta av de få dagar som är kvar!! Jag och Elin har även fixat boende för de dagar vi ska semestra här, skönt att ha det överstökat. Jag känner att jag vill ta en ordentlig shoppingtur och strosa runt i Barca i helgen, suga ur det sista. Men trust me, jag skall åter åka hit, så är det bara! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0