28/10-15

 
Från när vi käkade trerätters för några dagar sedan.
 
Jag är sådan klantskalle att jag bara vill spy på mig själv ibland. Igår när jag kom hem och kände att det skulle bli SÅ skönt att få slänga sig i soffan och bara kolla på teve, upptäckte jag att jag glömt husnyckeln hemma hos mamma. Då fick jag på lust att bara gråta. Men det var bara att åka tillbaks. Ahhh, när ska min hjärna börja bli sitt vanliga jag igen?! Det var som om de vanliga rutinerna försvunnit helt i och med min månad i Barca. Men jag antar att ens vardaliga liv där, gjorde så att nya rutiner satte sig, och att de man haft hemma, rubbades. 
 
Idag har jag ett jobbpass mellan 8.00 - 17.00. Inte så ofta jag jobbar dag, så det känns lyxigt med en fri kväll. Tror jag ska åka hem och kika på serier med syrran. Det är verkligen något jag saknar sedan jag flyttade hemifrån. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0