21/10-15


Vi lever i ett flyttkaos. I början var det rätt så charmigt, och nästan lite mysigt, med denna röra. Men nu. Jag har tröttnat på att det står kartonger överallt, ligger IKEA-kassar fyllda med kläder i och glas inlindade i tidningspapper i varje hörn. Jag klev upp vid 12 idag, efter ännu en vaken jobbnatt. På nåt sätt har jag lyckats vara pigg när jag stigit upp. Pappa kom och hjälpte till med teven och satte upp gardinstänger. Sånt som jag helt enkelt inte klarar av. Oscar är borta på annat håll hela dagen, så jag passar på att ta vara på de timmar jag är själv till att städa undan det värsta. Till helgen vill jag att det mesta är färdigt, då vi ska ställa till med inflyttningsfest. Bara vi ligger i så är det ingen konst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0