20/10-15


Några minuter efter kl 07.00 i morse var det god natt för min del, efter att ha jobbat natt. Det var så skönt att krypa ner under duntäcket - och att O hade gjort eld i spisen innan han åkt till Karlstad, gjorde det hela inte sämre. Jag klev åter upp vid ett-tiden, fixade frulle, lagade middag och plockade lite (ja, det är saker överallt just nu). När syrran slutade, åkte jag och hämtade henne, så hängde jag med henne och mamma under kvällen. Mysigt! Jag och mamma kollade på "Bron" och så bjöd hon på torsk i tomatsås. Det är rätt gött att åka hem till mamsen ibland alltså! 

Nu ska jag strax åka och göra ännu ett nattpass. Det lär nog bli lättare nu när kroppen vant sig någorlunda. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0