19/10-15


Vilka fina höstdagar Värmland bjuder på!! Jag må frysa, men jag njuter ändå av solen som skiner och löven som lyser i vackra färger. Igår kväll när jag slutat, hämtade jag Linnea, så att hon fick sova över. Mysigt. Man saknar verkligen att hänga med familjen. Tyvärr hinns det inte med just nu, men när allt är i ordning, ska jag se till att besöka dem oftare. Hur som haver! När Oscar dykt upp igår kväll, efter ha varit i Uppsala, så fixade vi smörgåsar - och drinkar! Midori Sour är en riktig favvo! Asgod!! Man måste ju ta vara på den kunskapen man fått i Barca. Det blev en trevlig kväll men mina två favoriter. 

Idag har vi uträttat ärenden. Handlat, tvättat, städat, osv. Vi har även haft fika-besök under kvällen. Jag jobbar i natt, men har några lediga timmar som jag skall tillbringa med min snos. Det är så konstigt att jobba under natten när alla andra sover. Men man vänjer sig väl! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0