15/10-15


Det har varit rätt intensiva dagar hemma i Torsby. Det har varit flytt varvat med jobb och lite nöjen. Äntligen börjar vårt hem kännas som ett hem. Allt som fattas är köksstolar, några hyllor och tavlor. Idag var vi till Karlstad och gick loss på IKEA och dylikt. För första gången köpte jag levande blommor som vi skall försöka hålla vid liv (hur det går, återstår att se, mina gröna fingrar är allt annat än gröna...). Nåväl! Jag går ikväll på kanske mitt tuffaste jobbpass någonsin. Jag gör 24 timmar vaken - på raken. Jesus, jag lär va helt slut på i morgon kväll, men oftast brukar jag kunna funka rätt okej med lite sömn. Jag jobbar hela helgen, så sista småfixet där hemma får vänta till nästa vecka. 

Nu måste jag kila! Vi hörs i morgon kväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0