11/10-15


Igår kväll var vi bort till fontänen och kikade. Så otroligt vackert! Vi tog oss ända upp till toppen, där man möts av en väldig utsikt. Vi kom dit något för tidigt, så jag och Elin beställde oss öl och satte oss och snackade. Tänk att jag lämnar denna goa tjej imornbitti, då lär det bli dags för ännu mer gråt (som om vi inte gråtit nog...). När vi kom hem, försde vi TOC, då vi tänkte dra ut. Jag skippade dock det i sista stund, då jag åkt på en förkylning. Hade feberfrossa i natt och idag känner jag mig riktigt hängig. 

Jag tänkte snart hoppa upp ur sängen och därefter traska till Barri Gothic för att för att fota och säga adjö till denna vackra stad. Shit, jag åker hem imorn!! Då åker jag hem med en bartenderutbildning i bagaget och flyttar hemifrån! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0