Dagens avslut

 
Att få komma hem från jobbet, tända massvis med ljus och landa i soffan, är ett bra avslut på en dag. Och det är mestadels så varje kväll ser ut här hemma. (Haha, ni kan ju bortse från alla bildelar som ligger på stolen, men har man en biltokig pojkvän så har man...). Jag glider verkligen in på inrednings-tankar hela tiden. Hemmet är inte komplett ännu, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska bli sådär perfekt. Några tips? Den tomma väggen tex? En spegel? Har jag tur, finner jag kanske lite inspo i Karlstad imorn.
 
Nu ska jag koka en kopp te och kika på vem som vinner årets guldboll. Ha en fin måndagskväll!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ove ove

2015-11-10 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0