21/11-15


Dagen har bestått av jobb. Det gick dock förvånansvärt fort att beta av de 12 timmarna. Visserligen var jag rätt seg efter en sen natt. Det blev lite vin, Idol och skitsnack igår när Erik kom på besök, och klockan hann bli två innan läggdags. Nu har jag iaf landat hemma i soffan intill min prins och Pärlan. Jag tänkte fixa i ordning glögg som vi kan mysa med framför en film som Oscar valt ut. Det händer inte allt för ofta, men ikväll har lördagsfeelingen smugit sig på! Livet är så himla bra just nu. Jag är så glad över allt jag har och över den tillvaro jag lever i. Jag önskar varenda kotte kunde må som jag gör nu. Det förtjänar varenda en. Ha en underbar lördagskväll, och ta hand om er och de ni älskar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0