12/11-15


Long time no see! Nej men hej på er! Fråga mig inte varför jag bloggar så dåligt, för det vet jag knappt själv. Men jag antar att jag njuter av livet. I tisdags hängde jag hela dagen i Karlstad med min pojke. Hälsade på svärfar, shoppade och shoppade ännu lite mer. Jag har blivit helt jul-tokig och ville ta med mig hela IKEA:s julsortiment. Jag fick dock lugna ner mig lite, det är bara mitten av november ännu. Men, vi har bestämt oss för en riktig gran i huset. Så mysigt. Jag må jobba själva julafton, men jag tänker då inte gå miste om julkänslan! När vi kom hem från Karlstad så såg vi nya Bond-rullen. Den var helt okej, men jag har så svårt att hänga med. Ena studen är man på ett ställe, sen är man på ett helt annat. "Skyfall" var liksom såpass grym, att det är svårt att slå den.
 
Utöver det, har jag mest jobbat och hängt hemma hos mamma. Det vanliga. Och varje kväll kikar vi på "Eva och Adam". HUR bra är inte den serien?? Älskade den som barn, och den är ju lika bra än idag. Men ärligt talat... människorna i serierna beter sig så vuxet för att vara... ehh.. 11 år? Så som de är, var jag allt annat än. När jag var 11 var jag helt ovetandes om vad ett hångel var och lekte mest med mina dockor. Jaaa, jag älskade att klä mina dockor i vackra outfits. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0