Canon Eos 700 D

 
Hello my new baby! Japp, idag fick jag hämta ut min nya kamera, en Canon Eos 700 D. Jag är ju van dessa kameror, enda skillnaden är ju att det finns vändbar skärm, lite annorlunda diplay och att bilderna blir så mycket bättre. Jag är iaf väldigt nöjd! Den kommer användas flitigt, och nu ska det bli kul att börja fota lite mer. Har varit så dålig på det ett tag nu... Bloggen kommer nå nya höjder, hehe. Skämtåsido. 
 
Jag har jobbat i kvällningen. Vi sommarvikarier har äntligen fått våra scheman, så nu kan man börja spika in sommarplaner! Höljes kommer jag lyckas komma till, då mina kollegor varit extremt snälla och pusslat ihop så att det skulle gå. En sväng till Jämtland ska också hinnas med. Jag har haft turen att få lite mer långledigt de veckor mamma har semester, så kanske blir det även någon familjetripp! Nu är sommaren mer än välkommen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0