11/5-15

 
Här drog jag i morse upp rullgardinen i hopp om att det skulle vara strålande sol, så jag kunde ta tag i allt där ute som måste fixas, men istället möttes jag av moln och blåst. Brrr... Jag har varit så seg hela morgonen, legat i sängen länge, ätit frukost länge, suttit i soffan länge. Nu när klockan passerat tolv är det nog dags att påbörja måndagen. Det kommer bli en grym vecka detta, kära ni! Det är min tur att fylla 20, jag ska mysa med familj och vänner, försöka hinna med lite fest, jag kommer få en ny systemkamera (sålde min gamla förra veckan, och den nya är lite av en födelsedagspresent), jag är långledig, familjen är långledig... Ja, ni hör ju! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0