Nicki Minaj

 
QUEEN NICKI FREACKIN' MINAJ!!! Igår åkte vi alltså iväg till Oslo för Nickis konsert i Spektrum. Om det var bra? Ja, ja, ja!!! Hon är verkligen hip hop-drottningen. Hon rappade ju mer än sjöng, men vem sjuttan bryr sig när hon rappar duken av bordet. Grym show. Och när hon i mitten av spelningen rappade och sjöng till paino, dog jag lite. Det är alltid bästa delen av en konsert, om de har med en sådan del, det vill säga. Och jag hittade en låt jag missat helt av henne, nämligen "Save me" från hennes första album. Lyssna, lyssna!
 
Medan vi var på konsert, fick killarna roa sig på annat håll. När vi skulle hem från Oslo centrum trodde jag att jag skulle skratta ihjäl mig. Det var tur att ingen polis såg oss, för då hade nog allas körkort rykt, haha. Men i slutänden gick det jättebra och vi var hemma vid två i natt. Linnea var nöjd med sin födelsedagspresnt! Men om vi ska klaga på nåt, en sak som jag verkligen avskyr med Spektrum, är deras bas. Vissa stunder kunde man inte höra rappen pga att basen var så bedrövlig. Samma sak var det när vi var på LMFAO, skitäcklig bas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0