Familj nummer 4!

 
Yesbox, igår eftermiddag fick jag mail från en fjärde familj! En söt familj på fem personer som är bosatta i New Jersey. De bor fem mil från New York City, och två mil från Jersey Shore (haha, tänka sig, jag som glott på serien Jersey shore och älskat den i flera år!). Familjen har tre söner, ett tvillingpar på 13 år och en son på 10 år. Än så länge vet jag inte så mycket mer än att de söker någon med massa energi, som kan vara en role model för sina barn, samt som är mer än en anställd och en gäst - de söker alltså lite av en extra familjemedlem Jag tycker de både låter och ser ut som en bra familj! Vi kommer antagligen skypa med varandra inom kort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0