31/3-15


Hjälp vad jag flänger runt om dagarna... Jag har en hel del jag skulle behöva ta tag i, men jag får aldrig något gjort de dagar jag jobbar. En ledig dag vore på sin plats! Men i påsk lär jag ha tid, då jag går på långledigt imorn kväll (vad jag vet, dvs.,folk kan ju bli sjuka!). Jag kom nyligen hem från jobbet och ska strax krypa ner i sängen. Börjar få magkatarr (haha, dricker såna kopiösa mängder kaffe på jobbet..), och är ännu trött efter helgen. I morn står massa kul på agendan: en liten shoppingrunda på byn, fika med en vän, samt kvällsjobb. Sedan tar jag som sagt påskledigt. Fasen vad nice att vi går in i april imorn!! Hello våren! Dock är 1:a april inte min bästa dag... är extremt lättlurad haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0