27/3-15

 
Fy satan för gårdagens väder. Det var snökaos. På väg till jobbet såg jag en bil som kört av vägen, samt en lastbil som stod på tvären. Jag körde dessutom en bil som inte riktgt funkar en vinterbil, så jag slirade nästan hela vägen till jobbet. Usch. Och när jag skulle hem på kvällen, fastnade jag och tog mig inte från parkeringen. Som tur var kome en pizzagubbe och hjälpte mig att putta på, så att jag till sist tog mig hem.
 
Jaha, då var fredagen här! Jag skulle egentligen vara ledig, men blev inringd på jobb, så jag gör ett kvällspass idag. Jag tänkta strax slänga mig i badet och läsa - oh yes, läslusten är tillbaks, som jag längtat! Nu håller jag på att plöja mig igenom Holly Hagans biografi, ni vet, tjejen från Geordie Shore. Jag gillar henne i GS, så det ska bli kul att lära känna henne lite bättre. Därefter väntas lite fix inför morgondagen! Tänkte hitta på något kul efter HS-provet, nämligen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0