26/4-15

 
Jag har fått sådan enorm obession på juice.. Jag vet, det är jättedåligt, men jag suktar verkligen efter det där juiceglaset så fort jag vaknar på morgonen. En juicepress kanske vore en smart idé? Någon gång så.
 
Hej på er! Jag har varit ledig idag, då jag inte jobbar förrän kvällen. Vi fick äntligen hem vår nya spis, men den har krånglat ordentligt med mig. Endast en platta funkar, till exempel. Och den där "nya doften" får mig att må illa, haha. Jag lyckades ändå få ihop en middag till sist. Vi lagade Flygande Jakob på jobbet i måndags, och då blev jag så sugen på att göra det hemma. Dock hade det nog behövst lite tomatpuré, men det får gå ändå tills familjen dyker upp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0