16/3-15


Några mobilknäpp Från senaste tiden! Och angående postlådan, nån var så full här utanför att han kuta ner den, haha.

God morgon! Ny vecka, nya tag! Jag vaknade av mig själv något innan nio i morse. Gjorde "frukost på sängen", kollade igenom sociala medier och köpte tågbiljetter till summerburst (skönt att ha det ur världen, bara boende kvar nu!). Därefter tänkte jag göra något jg aldrig tidigare gjort - tvätta bilen. Jag vet, jag vet... ha haft körkort i mer än 1.5 år och ännu inte tvättat bilen, det är skamligt. Men iaf, det gick verkligen dåligt. 

Så här gick det till: Allt som kunde gå fel, gick fel. Det börjar ju jättebra med att jag får in bilen, men sen börjar alla problem. 1. Jag ska ska spruta på nåt avfettningsmedel, det tar slut efter halva bilen. 2. Jag ska sätta på vattnet till slangen, men skruvar då på fel håll så att duschen ovanför mig drar igång och jag får mig en iskall dusch. 3. Som om jag inte vore nog blöt, blir jag ännu blötare under tvättningen (hade iof räknat med det). 4. Roxy kommer med en råtta och jag drabbas av panik. 5. Jag fastar i en spik och river sönder hela tröjan. 6. Och som grädden på moset: bilen är fan inte ens ren.

Ja, det gick urdåligt, men jag antar att man inte kan vara bra på allt! Nu ska jag iaf bege mig mor jobbet och sedan fara hem till pappa så att han får kolla att den mår bra innan vi drar till Norge imorn! Det ska bli så kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0