Midsommarhelgen

 
Förra året hängde vi på Mallorca under midsommar! Jag längtar tillbaks..! 
 
Efter att ha firat midsommar i Spanien två år i rad, var det nu dags att fira den på svensk mark. Jag jobbade hela dagen på fredagen, men så fort jag slutade bar det av på förfest med det gamla goda gänget. Det var trevligt! Kvällen slutade lite hur som helst, men i det stora hela var det bra. Lördagen jobbade jag åter. Tanken var länge utgång även då, men det slutade i soffan med bakismat och "American horror story". Vilken knäpp serie, förrsten. Men nu när vi väl börjat, lär vi inte kunna sluta.
 
Nu vankas en heldag med jobb. Skönt att vakna upp pigg och fräsch! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0