3/6-15

Snacka om att det blev kalabalik när Miranda (vår katt som kan öppna ytterdörren) hade lyckats öppna dörren, så vår andra katt, Pärlan. hade fått med sig in en råtta som hon satt och åt på köksbordet. Jag är ju livrädd för möss och råttor, så jag sprang in på mitt rum och ringde efter mormors man som fick komma till undsättning. Haha. Men innan han kom, hade katten ätit upp allt. Det var dessutom rätt stressigt mitt i allt, då jag skulle på kurs vid ett, och tiden tickade iväg. Men jag hann! Tänk att jag sprungit runt som vikarie inom omsorgen i snart två år. Vart tar tiden vägen?? Och att det var ett år sedan studenten, känns även det ofattbart. 
 
Jag kom nyss hem ifrån jobbet. Kursen slutade vid två, så då passade jag och Linn på att luncha på Fika, innan jag skulle jobba 15-22. Jag gör samma pass imorn, så under förmiddagen är ledig. Det visar solsken dagen lång, så då ska jag passa på att njuta - och tvätta bilen!
 
 
Some oldies!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0