26/6-15

 
Morning people! Eller snarare god dag, kanske..? Jag är nyss hemkommen från frissan, så nu mår håret bra igen. Jag är förvånad över hur mycket mitt hår överlever, för jag färgar mig ju hit och dit, men ändå slits det inte så jättemycket. Jag är jättesugen på att ljusa upp längderna, men insikten om hur torrt och hemskt mitt hår blir av blekning, gör att jag avstår. Bättre att köra på mörkt och låta det vila, enda chansen för att mitt hår ska kunna bli långt.
 
Nog om mitt hår! Jag och min syster spelade ju bilbingo för första gången i våra liv igår. Hur det gick? Jo, Linnea lyckades kamma hem hela fem tusen. Snacka om tur! Det hade verkligen inte suttit helt fel just nu. Det är nog mycket möjligt att vi drar iväg fler gånger i sommar, det var ju ganska kul! Nu blir det "american horror story" och tacorester. Underbara fredag. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0