Pink bubbles

 
Som jag så ofta säger: har man en dålig dag, måste man tillåta sig själv att ha en dålig dag. Idag var en sådan dag, humöret nådde aldrig en topp och allt gick fel. Men vet ni, det kommer en ny dag i morgon, och då är det bara att göra så att den blir desto bättre! Jobbet kallar då åter, och det ska bli skönt att komma tillbaks efter några dagars ledigt. Mitt schema denna vecka är väldigt lugnt, gör bara tre heldagar - och till helgen väntas åter lite festligheter! 
 
Nu kallar i vilket fall som helst sängen. Jag har lagt Isabella Löwengrips hårinpackning i håret, som jag skall låta verka under natten, så nu doftar hela jag rabarber. Vill nästan käka upp mitt hår, haha. Jag måste faktiskt säga att jag diggar hennes hårserie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0