7/7-15

 
En bättre tisdag, minst sagt! Jobbet gick i raketfart, jag åkte hem och fick egentid (vilket inte händer så ofta, då familjen har semester/lov just nu), sedan dök Oscar upp och lärde mig en helt ny grej - hur man byter däck! Jag som aldrig haft ett bilintresse, har sedan jag blev bilägare, lärt mig mer och mer. Det är kul att man kan lära av varandra, framförallt när man är så olika och har vitt så skilda intressen. 
 
När däcken var bytta, drog vi oss ut på en biltur. Ser ni hur fint det var borta vid vår sommarstuga (bilden högst upp)?! Helt gudomligt. Vi tog oss även en titt på Oscars sommarstuga, men knotten höll på att äta upp oss, så visiten blev kort. Ikväll blev även det mesta inför vår Jämtland-resa klar. Boendet är fixat, nu är det bara den sista planeringen som skall göras. Gud, vad jag längtar! Det blir min semester i sommar det, en alldeles utmärkt sådan också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0