6/7-15


Borta bra, men hemma bäst! Efter en hel helg i Höljes var det underbart att få komma hem igen. Att förklara för någon hur denna helg där uppe är, är svårt. Men i år samlades 39 800 personer i en skogshåla för att festa och se på rallycross. Jag hade så himla roligt! Har fått så många konstiga och skojiga minnen som jag sent kommer att glömma. Allt från galna grannar som hållit på att elda upp allt i sin närhet, till folk som kommit och lagt sig i ens husvagn bara sådär. Förlåt, lite mycket internskämt där, och jag orkar inte dra alla historier här. En del saker får helt enkelt stanna i Höljes.
 
Kroppen och knoppen måste ha varit helt slutkörda, för idag vaknade jag vid tolv av att mamma kom in och frågade om jag levde. Det ska mycket till för att jag ska orka sova såpass länge nu för tiden. Men nu är jag redo för en veckas jobb, och till helgen är det den efterlängtade cykelfesten! Grym vecka helt enkelt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0