25/7-15


Go morron!! Vi överlevde allt spöknatten, och vi fick faktiskt vara med om lite grejer. Jag väntar dock med att berätta om vistelsen i prästgården tills jag kommit hem, så kan jag även visa er riktiga bilder. Igår var vi verkligen trötta, då vi knappt sov något när vi var i Borgvattnet (hehe, jag var rätt så rädd och höll Oscar uppe), så vi tig det rätt lugnt under kvällen. Vi tog oss en biltur, lagade middag och avslutade med vin framför två filmer. 

Idag står Östersund. Vi ska iväg till Jamtli och gå på stan och kolla runt. Vädret är strålande idag, vilket är toppen, då det är idag som vi ska vistas ute en hel del. Det känns lite vemodigt att vi det i morgon är dags att bege sig hemöver. Det har varit en grym semester och jag trivs så himla bra här uppe. Men nåväl, det ska väl vara lite skönt att komma hem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0