19/7-15


Hej svejs! Ögonlocken håller på att falla igen, jag är så bedrövligt trött efter en rätt slitsam helg. Igår efter jobbet drog jag raka vägen hem och taggade om inför en festkväll. Denna gång var det jag och syrran som drog ut på partaj. Vi hade det riktigt skoj! Vi stod och sjöng med till "Ska vi plocka körsbär i min trädgård" och lyckades även hinna med en bugg. Vi var nämligen på dansbandsfest i Östmark. Lite annorlunda emot vad man brukar gå på, men det är oftast det som brukar bli roligast. Det fick bli sovmorgon idag, och denna bakissöndag har varit grym. Jag och Linnea drog till Bredvikens camping för middag á la Ceasar sallad - så gott!!! Vi satt och njöt i solen och mådde gött. Ikväll har Oscar varit på besök, och vi gjorde inte mycket annat än att prata om vår kommande resa till Norrland. Yes, på onsdag smäller det!! Då är det äntligen dags för Jämtland. Jag är extremt förväntansfull, det stället ligger mig varmt om hjärtat. 

Nu måste jag sova. Jag gör två heldagar denna vecka, sedan väntar semester fram tills nästa vecka. Det kommer bli helt awsome! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0