10/7-15


Efter ett dagspass på jobbet for jag hem för middag med familjen. Därefter hämtade Oscar upp mig och vi åkte iväg på bilbingo. Ingen vinst denna gång, men många skratt rikare. Han är allt bra den där killen alltså! Vi avslutade det hela med en nostalgitripp i en gunga på skolgården. Ja, dessa sommarkvällar, som jag älskar dem. Nu har jag hamnat i soffan och ska strax hoppa i pyjamasen. Det är en rolig dag som väntar i morgon! Vi har räknat dagarna, varit så extremt förväntade - och imorn är det dags! Årets fest. Men dagen börjar med den årliga loppisen i bygdegården, innan vi drar igång förberedelserna inför en grym festkväll! Jag är så, så taggad!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0