This day

Hej på er!
 
Jag sitter just nu och väntar på att familjen i Los Angeles ska ringa för andra gången i dag. Eller, jag har inte pratat/ska inte prata med familjen, utan familjen har anställt någon som ska hitta en au pair åt dem. Vaddå "only in America"??!!? Än så länge tycker jag i alla fall att allt verkar lovande. De verkar vara en trevlig familj, trots att jag inte talat ett ord med familjen. Om hon jag talade med tycker att jag passar familjen, kommer hon rekommendera mig och så kanske familjen väljer att talas vid. Bara att hålla tummarna att det går vägen!
 
Utöver detta, har jag idag hunnit med en fika med Linn. Det hade gått över två veckor sedan vi setts, så det var kul! Vi hade en hel del att catcha up om! Nu är jag så trött att jag håller på att somna här framför skärmen. Jobbar jag inte, så mailar jag eller pratar jag med familjer. Och när jag ska sova börjar hjärnan tänka för fullt... haha. Nä, en tidig kväll får det bli! Imorn väntar dygnspasset på jobbet!
 
Några fler bilder från fredagen ↓
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0