Långledighet


1. Mitt älskade piano. Ett mycket ostämt sådant också. 2. Saknar Barcelona, men det gör jag nog alltid lite. 3. Så jag fungerar. 4. Brunch in bed!! 

Varenda vecka går jag och längtar efter helgerna, för då får jag liksom göra nåt roligt. Träffa vänner, umgås med familjen, hitta på saker! Och i morgon jobbar jag nästan ett dygn, vilket ska bli så kul! Jag har bestämt mig för att söka mer jobb till veckan, jag blir alldeles för sysslolös annars. Nog för att jag behövt denna långledighet, men i slutändan blir det trist. Det har hur som haver iaf varit skönt att varva ner, hitta ny inspiration, planera livet lite och fundera. Detta är väl saker man kan göra annars också, men nu har jag endast fokuserat på det. Jag har spelat musik, skrivit musik och även skrivit texter. Gjort sånt jag älskar, helt enkelt. Men nu vill jag ha rutiner igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0