Familj nummer 2

 
Familjen som bodde en bit utanför San Francisco, fick jag aldrig chansen att tala med, då de matchade med en annan au pair innan dess. Men i morse fick jag ett mail om att en ny familj är intresserad av mig!
 
Familjen bor i Dover, Massachusetts, som ligger ungefär en halvtimme från Boston. Dover ser verkligen jättemysigt ut! Som ni kan se ligger det hellre  inte jättelångt från New York! Familjen består av en mor, far, en son på 10 år och en dotter på 8 år. Familjen ser ut att vara en härlig familj! Barnen har många aktiviteter för sig, och de tar båda pianolektioner. Dottern verkar vara intresserad av musik, vilket jag tycker är kul. Hon skulle även kanske sätta igång med rytmisk gymnastik. Sonen sägs även vara otroligt begåvad, och han gillar att simma och läsa.
 
Av någon anledning har jag bättre magkänsla inför den här familjen, trots att de bor i en av de kallare delarna av USA. Men har jag stått ut i kyliga Sverige i snart 20 år, skall jag väl överleva ännu ett år. Det ska i alla fall bli otroligt spännade att tala med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0