6/1-15

 
Såg ni hockeyn igår eller? Åhh, tyckte så synd om Sverige! Det gjorde liksom lite ont i hjärtat att se hur besvikna alla killar var. Jag anser sällan att jag älskar att se på sport, men hockey och skidåkning gillar jag verkligen att se, det är så spännande! Jag kan verkligen leva mig in i det hela och tjoa och ropa när jag kollar, haha.
 
Idag sov jag ända fram till lunch.. Snön har börjat dansa ner från himlen igen, så det var kanske lika bra. NÅGON MER ÄN JAG SOM VILL HA SOMMAR?! Varje dag sitter jag och kikar runt på sista minuten-resor. Hittade en helt underbar resa till Thailand som jag ville boka på en gång - men förståndet sa nej, jag kan inte åka själv. Någon som vill hänga med eller??!
 
 
 
TITTA VAD UNDERBART LIKSOM!! Ingen som känner sig sugen..??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0