29/1-15

 
Jag, en kopp grönt te med citron och ingefära, en bägare med smoothie gjord på blodapelsin, frusen mango, havredryck, sojayoghurt, olika fröer och bladspenat, samt en resetidning = bra start på dagen! Man får finna ljusglimtar i allt när vädret är som det är. Här uppe i Värmland är det nu otroligt slaskigt med snö och halka. Meeen, för varje dag som passerar, en dag närmare våren! 
 
Som jag så ofta gör satt jag och spanade på resor igår... Ja, det kliar i fingrarna. Hittade så mycket spännande och... billigt! Det vore rätt trevligt att fira 20-årsdagen i ett varmt och härligt land (om jag inte är i USA då, det är som sagt rätt svårt att veta). Nu vill hjärnan ha kaffe, annars är den ur funktion..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0