New Years Eve

 
Middagsbordet.
 
 
En glad Josefin.
 
 
Kvällens efterrätt: cheesecake. Så gott!
 
 
Dukningen. 
 
 
Åh, mitt hår blev så lockigt, puffigt och härligt!
 
Och där hade ni lite bilder från nyår! Tog inte alls mycket bilder, och lämnade kameran hemma när vi väl drog hemifrån, vilket jag ångar nu i efterhand...
 
Vid 16 slutade jag jobbet. Åkte hem och åt middag med la familila. Nu har jag hamnat i soffan och är pepp på en ledig fredagskväll - och en lördag med, för den delen! Ikväll ska jag se på film och dricka te. Skönt att vara helt ledig från allt, det har känts som att jag har haft något att göra varje ledig stund annars, allt från att umgås med vänner (vilket iof är jättekul), planera saker eller vara smått bakis, haha.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0