2015


Gott nytt år kära ni!!

Nyårsfirandet blev inte alls som tänkt, men det blev riktigt kul ändå. Och väldigt konstigt. Vaknade upp i en stuga i skogen i morse med mina vänner, haha. Åkte hem vid lunchtid och lagade då tacos åt mig och mina två kompanjoner som väntade hemma. Har suktat efter tacos länge, så det var galet gott! Vi ha legat på soffan hela dagen och tittat på teve. Såg på Hannah Montana-filmen, vilka minnen! Den serien var ju bäst när man var liten. Nu har jag landat i sängen, lite väl trött för att orka hålla mig vaken till ens nio... Somnade sent i natt nämligen. 

Hoppas 2015 kommer rocka nu! Det är jag helt hundra på. Just bring it on!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0