11/1-15

  
 
I fredags körde jag på en färggrann sminkning; lila sotning, blå eyeliner och knallrosa läppstift ♦
 
Jag sov på tok för länge idag... missade herrarnas skidåkning och åt frukost vid ett. Men jag var trött efter fest och 4 avsnitt av "vanpire diaries" som vi kikade på tills långt in på natten. Vi fick ett riktigt VD-sug när vi kollade igår, och idag såg vi klart säsong 4. Så bra!! Jag har själv sett ända fram tills början av säsong 5, så snart är vi ikapp!
 
Jag vaknade av lite trista nyheter i morse också, familjen från Kalifornien har antagligen redan hittat en au pair att matcha med. Ja, man är sällan ensam om att prata med en och samma familj, oftast har de kontakt med flera au pairer. Synd att jag aldrig fick chansen att tala med dem, då de verkade vara en toppenfamilj på många olika sätt. Nåväl, förhoppningsvis hör jag något från andra familjer framöver! Visst verkade det hela nästan för bra för att vara sant med stället det bodde på osv, men nu har jag möjlighet till att jobba mer, så jag får en större budget inför resemånade i USA. Det är trots allt rätt mycket jag vill se och uppleva där, på andra sidan Atlanten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0