Visste du att...

 
 
+ ... jag alltid velat gå på en Britney Spears-konsert. Det ligger på min before I die-lista!
+ ... jag vill pröva på att bära hårfärgen koppar någon gång (en kulör jag ännu inte testat).
+ ... jag tror och hoppas att vi återföds när vi dör. Om allt blir svart i slutet, känns det väldigt ovärt och trist.
+ ... jag tycker det är jätteroligt att se på vintersporter! Längsskidåkning och hockey är favoriter!
+ ... jag oftast har så många planer och idéer att jag aldrig vet vart jag ska börja.
+ ... levande ljus är ett litet beroende jag har. Jag tänder alltid ljus! När jag äter frukost, sitter vid datorn, läser en bok... ja, jämt!
+ ... jag är väldigt spontan av mig, men älskar att planera saker när jag väl bestämt något. 
+ ... jag gillar verkligen att läsa en såndär superduperbra bok, men när jag väl läst en, tar det extremt länge för mig att fasta för en bok igen. Detta gör att jag oftast halvläser några böcker i några månader, sedan sträckläser jag en på några dagar, för att den är så grym.
+ ... jag tycker det är obehagligt att simma där jag inte når botten, jag tror någon ska greppa tag om mina fötter.
+ ... jag tittar alltid under sängen innan jag ska sova. Jätteknäppt, jag vet, och om någon skulle vara där, vet jag ändå inte vad jag skulle göra. 
+ ... jag är väldigt förlåtande. Jag orkar inte bråka, helt enkelt. 
+ ... jag fascineras av människor som är duktiga, som är väldigt bra på saker. Folk som kan sjunga, måla, är tekniska, osv. Och det bästa är ju att alla människor är bra på något! Talanger och kunskap imponerar helt enkelt på mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0