9/2-15

 
Måndag förmiddag! När mina kollegor bytte av mig på jobbet, åkte jag hem för en lång frukost framför Nyhetsmorgon. Vad underbart det är att komma upp tidigt, synd att jag gör det så sällan. Känner mig riktigt utvilad idag och redo för allt som ska göras! I eftermiddag tar jag, Lovisa och Linnea och drar mot Karlstad. Min väns bil som lämnades in i torsdags, skall hämtas, och jag har fått äran att hämta den. Haha, jag är lite nervös för att köra hem, för om något händer bilen är nog vår vänskap över (skämtåsido). Men hans bilar är liksom heliga för honom. Jag kommer nog adrig förstå grejen med det hela.
 
Nä, nu ska jag ta och sminka mig medan George Ezra spelas. Har verkligen fastnat för hans musik..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0