6/2-15

 
Mobilbilder från gårdagen! Katten gömde sig under min jacka, haha.

Fredagsfeelingen är på plats och jag är redo för en kväll med familjen och massa mys! Dagen har verkligen gått snabbt. Vet dock inte riktigt vad jag har haft för mig, förutom att hämta Linnea i skolan. Och så har jag som så många gånger förr funderat över min framtid. Det känns som om jag haft en stensäker plan i hur många månader som helst, men nu börjar jag att tveka. Det finns ju så mycket jag vill! Och denna vecka har jag verkligen funderat på att göra både det ena och det andra... Jag har varit inne på allting - från att starta företag, till att åka på språkresa, från att flytta till Australien i höst, till att börja studera. Det kommer bli spännade att se hur det slutar! Men som jag alltid säger: till sist blir det ändå alltid bra, hur det än blir! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0