3/2-15

 
 
Jag sitter och lyssnar på Gavin DeGraw som om det är det sista jag gör. Jag har fallit totalt för hans musik ännu en gång, men man kan nog aldrig riktigt tröttna. Det har varit en bra tisdag. Oscar kom över på 11-kaffe, sedan var jag tvungen att visa runt honom i mina hoods här i skogen. Därefter drog vi till Torsby och körde på fika nummer två. Finns inget bättre att göra något nåt extra kul mitt i veckan sådär. Vardagslyx kallas det!
 
Ikväll har jag suttit och skrivit personliga brev, CV:n och passat på att söka lite jobb. Vi får se om det ger resultat! Håller tummarna för det! Min förkylning hälsar på även denna kväll. Mådde bra under dagen, men nu känner jag tröttheten smyga sig på. Näst på tur: sängen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0