23/2-15

 
Två pics från i helgen!
 
Hallå, hallå! Det är ny vecka och jag känner att det kommer bli en grym en! Jag startade den med en tre timmars lång fika med Linn. Åh, den tjejen alltså. ♥ Så tråkigt att man ses så sällan på grund av studier och jobb. Men de gånger man väl lyckas ses, uppskattas väl. Utöver det känner jag mig otroligt konstig idag. Jag är så himla yr. Nåväl, ska ta det lugnt resten av kvällen. Se på film med Oscar som strax dyker upp.
 
Sedan kommer veckan rulla på med jobb! Börjar på nya jobbet (ska gå bredvid) i morgon. Sedan har jag en del jobbpass på mina andra arbeten. Och på fredag väntas VM i Falun med mamma, och på lördag ska två vänner som fyller 20 år firas! Tjohoo..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0