17/2-15


Hallå tisdag!!
Vid tre idag åkte jag och plockade upp två favoriter som slutat skolan, sedan åkte vi mot Wiener och mös med semlor, kaffe och flera timmars prat. Det är trots allt fettisdagen, och lite vardagslyx skadar ju aldrig! Sen bar det av hemåt för middagslagning och häng med familjen. Jag låter som en riktigt kraxande kråka idag med min hesa hals, och nyss gjorde jag något som jag antagligen kommer få ånga imorn - jag sjöng. Åh, jag som har så svårt för att gå flera dagar utan att sjunga, hatar att vara hes. Halsen måste egentligen läka helt innan jag får ta en ton, men jag blir tokig av att inte få sitta vid pianot och sjunga... Nåväl, kanker går det bra ändå.

Ikväll ska ännu en kriminalserie börja följas (älskar ju det). Och det är så mycket kul på teven som börjar denna vecka, så varje vardag känns lite extra rolig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0