10/2-15


Jag och Linnea sitter och myser framför teven med en varsin kopp te. Ska se på "Mordet" vid 21.00 och sedan lägga mig. Jag har rätt ofta smådåliga dagar nu för tiden, och det mesta på grund av funderingar om jobb och framtiden. Men på nåt sätt löser det sig alltid. Det blir ju bra i slutändan. Och nu känns det som om jag börjar känna vad jag verkligen vill - efter otroligt många om och men. Trots de dåliga stunderna, finns det massvis som gläder mig. Jag har mina guldkorn runt om mig som ständigt får mig att le. Åh, vad skulle jag göra utan dem? Och efter regn kommer ju solsken, eller hur? Jag tror det vänder nu, för det gör det slutligen. 

I morgon jobbar jag heldag, vilket ska bli super! Det har känts så trögt på jobbfronten, då jag haft så klent med jobb, men nu börjar det ändå se ljusare ut! Ja, allt löser sig och blir bra till sist, hur det än slutar. Så är det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0