En dag i centrum

 
Här kommer en bildbomb från gårdagen! Prag är verkligen en otroligt fin stad, jag tror jag förälskat mig i den. Vi vandrade runt bland kullerstenarna hela dagen igår. Husen är så söta att det inte går att förklara. Vi fick se massvis igår. Vi hamnade bland annat på Gamla stans torg, där det var julmarknad. Där åt vi kanske den största korv jag skådat. Stämningen var riktigt mysig på torgt, och vädret var perfekt. Sol och runt nollan. Vi testade även en tjeckisk godsak, typ en cylinderformad munk. Galet god. Vi spatserade i de judiska kvarteren, hamnade i gulliga gränder, fick se vackra kyrkor och så prommenarade vi - precis som alla andra turister - över Karlsbron.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0