21/12-15


Det har gått i ett i flera dagar. Helgen var fri från jobb, så då städades det och fixades. Hela vänskaran kommer hem till oss i morgon kväll, och då lär det se skapligt ut. Och så mår man så mycket bättre i själen när det är rent och fint. Sista rycket blir ikväll, sen ska jag njuta av juletiden och umgås med vänner och släkt. Min to do-lista känns oändlig, men det är bara att börja. Det är liksom julstök, jobb och det där sista med plocket inför resan till Prag. Allt på en och samma gång. Veckan i Prag kommer bli en välbehövlig semester. Vi ska bara njuta och må gott och välkomna 2016. Inga krav, bara göra det vi känner för. 

Hur mår ni då? Gud, min morgon började katastrofalt. Jag backade in i en kärra. Så himla klantigt. Jag ville bara gråta när jag insåg att kärran vi lånat av pappa fanns där bak, men det var redan försent, det hade redan sagt pang, så det var som det var. Utöver det känner jag att en förkylning är på g. Jag hoppas det släpper, jag har inte tid för det. Men annars är det bara bra. Livet rullar på och det är en härlig tid på året, trots bristen på snö! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0